Irena Jarocka o Annie

Witam Dzisiaj zamierzam opublikować pierwszy wpis dotyczący już nie strony tylko Anny J.  Więc proszę trzymajcie kciuki, aby się udało. ;-) Anna Jantar i Irena Jarocka dwie wielkie gwiazdy polskiej estrady, dosyć często ze sobą mylone, co do dziś oburza niektórych ludzi, którzy twierdzą że Irena kopiowała od Ani i na odwrót, lecz jeśli choć trochę zagłębimy temat to dowiemy się, że wcale tak nie było. A co na ten temat sądzi Irena Jarocka ? Jesteście ciekawi ?  To posłuchajcie;   ” Czasami ludzie zarówno w Polsce, jak i za granicą mówią do mnie „Pani Aniu”. Przyzwyczaiłam się. Ania Jantar przez cały czas jest gdzieś blisko mnie. Od początku często nas mylili. Z daleka byłyśmy bardzo podobne – szczupłe, zgrabne dziewczyny z długimi ciemnymi włosami. Dopiero z bliska było widać, że mamy  inne rysy twarzy. W dodatku nasze nazwiska zaczynały się na literę „J”  i to również ludzi myliło. Miałyśmy też piosenki podobne w charakterze: lekkie łatwe i przyjemne. Śmierć Ani była dla mnie wielkim szokiem. Nie zdawałam sobie sprawy z tego, że była mi tak bliska. Dotarło to do mnie  dopiero wtedy gdy zginęła. Trochę jakby część mnie samej odeszła.[...] Podobno ze sobą rywalizowałyśmy. Walczyłyśmy o piosenki, kłóciłyśmy się o garderoby, teksty, a nawet o ciuchy. A tak naprawdę nie było między nami konfliktów – tworzyły je ówczesne media.[..] Kiedy Ania żyła była między nami jakaś podświadoma rywalizacja, ale w dobrym  tego słowa znaczeniu. Pewnie były też pretensje, na przykład, że podrabiała moje kostiumy, ale to takie ludzkie. [...] Fani Ani i moi bardzo ze sobą walczyli. Robili sobie jakieś brzydkie kawały. Czasami gdy wychodziłyśmy razem z koncertów dochodziło do nieprzyjemnych sytuacji. [ ...] Szczerzę mówiąc to tę „rywalizację” odczuwam do dzisiaj. Wiele osób nadal nas myli mimo iż od śmierci Ani minęło wiele lat”

         

kalendarium_1976_sopot10

Jedyne zdjęcie na, którym widać razem i Ankę i Irene Jarocką (w środku Halina Frąckowiak )

Informacje o Kinga

Mam naście lat, i wiele różnych pasji... lubię zwierzęta, czytam dużo książek, interesuję się polską muzyką rozrywkową, a moją idolką jest Anna Jantar
Ten wpis został opublikowany w kategorii Irena Jarocka i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Irena Jarocka o Annie

  1. ~Roza-Dorota Leszczynska. pisze:

    Nigdy nie mylilam Jarockiej z Jantar, tak samo jak Sipinskiej z Rodowicz, moze i byly do siebie troche podobne, ale glosy mialy calkiem inne. Musze powiedziec, ze lubialam tez Irene Jarocka, ale ta ,ktora jest nr jeden na mojej liscie jest oczywiscie Anna Jantar i tak sie nie zmienia przez cale prawie moje zycie tak bedzie do konca.

    • Kinga pisze:

      Ja na początku na niektórych zdjęciach myliłam Annę Jantar z Ireną Jarocką jednak z biegiem czasu przestałam. Irenę Jarocką owszem lubię, jednakże Ania będzie zawsze nr.1 u mnie i nic Jej nie przebije
      pozdrawiam
      Kinga

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>